Kördüğüm

dünya dönüyor, napayım ben?
üzgünüm
hani derler ya zaten ben
dümdüzüm
ayna yok gözümde neden ben
köt müyüm?
sonrası sabahlar, ilk nefes
kördüğüm

kördüğüm dedim ama kolayca çözdüm

enseden kulağa ince bir
yol geçer
yoruldum ben biraz, alıştım
çabuk biter
kısalmış sol bacakla, belim
biraz çeker
ardında ten renginden kokan
kördüğüm

kördüğüm dedim ama kolayca çözdüm

sırasız sorular, cevaplar
yok dedi
kumdan heykel var odada
kır dedi
parçalar dağışmış ortaya
koş dedi
toplarken anladık ki her şey
kördüğüm

kördüğüm dedim ama kolayca çözdüm

Categories: Genel

Kördüğüm” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

